Skade - demontere plast på døra

Anbefalte innlegg

Fikk dessverre flyttet på en betongklump på en av Europlass sin parkeringsplasser i dag. Var ikke så godt å se den, i det jeg svingte inn mot en rekke av parkerte biler.

 

Ble noen skader på plasten nederst på førerdøra. Dekselet for jekking av bilen ble helt borte. Mulig jeg har fått skadet kanalen også. Noen som vet hvordan jeg demonterer denne plastdelen nederst på døra? Er snakk om en Passat 2002 3BG.

 

Bilde av skaden og betongklumpen ligger vedlagt

IMG_0077.JPG

IMG_0080.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lista på døra er skrudd med 3-4 torx 20 på baksida / under døra.

kanaldekselet er skrudd m 2 torx25 i hjulbuen og ca 10 stk underbilen/kanalen, i døropninga er det ei lita svart list ca 2cm høgde som dekker for torx skruene som fester den der, løys dei så er det berre å lirke den av klipset på framskjermen og ut og frammover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips. Da har jeg fått lånt meg en bukk en times tid i morgen, så får jeg se hvordan det ser ut når jeg får av dekslene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.