#1 Skrevet November 8, 2009 Har en vond knirkelyd ved pådrag(når jeg vil ha rompa ut). Høres ut som det kommer i fra den indre knuta på høyre siden. (ny ytreknute) Har vært under å prøvd å rika på akslingen men den er helt tait. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 9, 2009 At en indre knute er defekt, kan du kun kjenne ved å demontere akslingen og kjenne på leddet for hånd om det går lett. Hadde stygge knirkelyder eg også på min gamle quattro ved pådrag og i sladd. Det var indre knute som var synderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2009 At en indre knute er defekt, kan du kun kjenne ved å demontere akslingen og kjenne på leddet for hånd om det går lett. Hadde stygge knirkelyder eg også på min gamle quattro ved pådrag og i sladd. Det var indre knute som var synderen. Takker Hvor finder jeg en ny indre knute til grei pris? Går det an å demontere akslingen uten å løstne fjerbenet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...