#1 Skrevet November 8, 2009 Hei. Har funnet ut at bilen fusker i 5-6 gir nylig. Har ikke kjørt audien på en stund nå, men i helga fikk jeg luftet den litt =) Fant ut at i bakker med akselrasjon så fusker bilen i 5-6 gir. Har prøv "flat" pedal i 3-4 giret å dette ser ut til å funke fint. Men i 5-6 gir fusker den. Når jeg gir gass så går turtellern "vanlig" oppover men merker at farten ikke henger med, virker som den før det meste blåser opp turtallet. Bilen er en A4 B6 1.9tdi Quattro 6girs manuell. Noen som har opplevd noe ligende? Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2009 Om turtallet øker uten at farten øker, så har du en sliten clutch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2009 Om turtallet øker uten at farten øker, så har du en sliten clutch. Turtallet øker iallefall mere enn farten tilsier iallefall. Bilen er chippet så kan være at den har for mye futt. Er det noe problem å kjøre på denne en stund til da jeg nylig har merket dette eller må den byttes asap? Skal på service om 7000km, får bytte den da evt. Takk for hjelpen Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...