#1 Skrevet November 8, 2009 Nå har Airbag lampen plutselig bestemt seg for å lyse når jeg starter opp. Det varer i ca 2 minutter før den slukker. Før slukket den etter at motor startet. Har ingen VAG-COM å hjelpe meg med, så jeg får ikke sjekket feilkoder. Sikring #14 var dekfekt for en et par uker siden, og det var etter det jeg merket det.Kan dog tenkes at det var der før. Alle andre sikringer sjekket og har heller ikke tuklet med noe i det siste. Noen som har noen idé om hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 8, 2009 Tipper en feilkode, sjekk med vagcom så ordner det seg nok:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 8, 2009 Ja, det hadde vært greit å få vite, har det samme problemet på min coupe, finner ikke ut av det... Ingen sikringer eller noe borte hos meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...