Anbefalte innlegg

Har vw et problem med reimjul jeg ikke har fått med meg? tidligere i høst gikk frihjulet på dynamo'n på firmabilen (05 caddy) til hel, i dag gikk hjulet til ac'n på touranen. håper i allefall at det bare er hjulet og ikke selve "pumpa", står i bom fast. fruen klaga over uling fra motoren og det stemte jo... orka ikke se noe mere på det, så det ble viking... får vel dommen i morgen... noen andre som har vært borti detta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At AC kompressoren tar kveld og lager stygge lyder er ikke så ukjent hos VAG desverre. Når eg tenker meg om så har eg vel egentlig aldri vert borti at kun hjulet ryker på AC og ikke selve kompressoren. Men for all del, alt kan skje...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda, er kompressoren som er gåen.... 12000+ arbeid.. men har en byttekompressor på hånden til 4700 og en ny til 4800. hva lønner seg, overhalt orginal eller ny uorginal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer detta delenr? 1k0820859f

finner det ikke på nbs...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.