Anbefalte innlegg

Er det samme klosser på 2.2 og 4.2 med og uten automat ?

Sitter og bestiller nå på nett, og ser at det ikke er noe annet valg en årsmodell og biltype.

Noen som vet ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det samme klosser på 2.2 og 4.2 med og uten automat ?

Sitter og bestiller nå på nett, og ser at det ikke er noe annet valg en årsmodell og biltype.

Noen som vet ??

AAN og AEC har samme bremser,er bare S6+ som har større skiver men fortsatt samme klossene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

AAN og AEC har samme bremser,er bare S6+ som har større skiver men fortsatt samme klossene

Mange takk :-)

Trenger man sånn spesialredskap for å skru inn stempelet igjen på disse ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke skru inn stempla forran ? Bare å presse dem inn vel.. Bak trenger man heller ikke noe spesialverktøy.. Bare å skru di inn med en tang..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke skru inn stempla forran ? Bare å presse dem inn vel.. Bak trenger man heller ikke noe spesialverktøy.. Bare å skru di inn med en tang..

Er fort gjort og skade støvmansjetten ved bruk av tang, men fullt mulig å skru de inn ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bak = Ja

Foran = Nei

Hva er forskjellen på klossene foran på 2.2 og 4.2 da?

Er samme delenummer på de til 2.2 og 4.2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er forskjellen på klossene foran på 2.2 og 4.2 da?

Er samme delenummer på de til 2.2 og 4.2

Ser jeg skulle sitert inlegget over svaret mitt. Jeg svarte på om man trengte spesialverktøy for å skru inn stemplet i calipperen bak.. :)

Om det er like klosser vet jeg ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Obs: Bestiller du klosser fra USA, så vær obs på at endel S4'er ble utstyrt med G60-bremser som erstatning for UFO'ene, og dermed har andre klosser. (Er det kanskje samme som på 100/A6 med V6?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.