Anbefalte innlegg

Hei:) Vil ta en skikkelig runde på bilen å beskytte den for "vinteren" på vestlandet...Etter jeg har brukt kun sine Meguiars sine produkter dette året og føler at holdbarheten ikke er så fantastisk på Meguiars, så er det på tide med noe nytt, forstå meg rett. an blir blank og pen og perler som bare det, men vaskeripene dukker fort opp igjen..... : gråter : Det fins sikkert tusen inlegg av dette allerede, men setter pris på om noen gidder :)

 

Jeg trenger:

 

-Shampoo

-Clay og/eller lakkrens

-Polering

-Lakkforsegling

-Voks

-vinduspolering

-Dekk og felg polering og fornyer

-Påføringspads

-Ny vaskehanske

-Nytt håndkle

-Nye mirkofiber kluter

 

 

Og etter som jeg er skeptisk på å bruke maskin( null erfaring på det området) så holder jeg med til håndprodukter :)

 

På forhånd takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men vaskeripene dukker fort opp igjen.....

 

Du fjerner ikke en eneste ripe (ok, kanskje en bitteliten en, men allikevel) for hånd, det eneste som skjer om du føler at ripene forsvinner er at produktene du bruker inneholder "fillers" som fyller ripene, ser flott ut og er tilbake igjen kort tid etterpå når du vasker bilen etpar ganger..

Skal du ha bilen stort sett ripefri så får du noen til å maskinpolere for deg, deretter er det opp til deg å prøve å beholde resultatet lengst mulig, for ripene kommer tilbake uansett hva du gjør..

 

søk litt på forumet så finner du flere som selger produkter og kan levere det du trenger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.