Finne ut om du vasker bilen din riktig?

Anbefalte innlegg

Det er ett mye diskutert tema, hvor hardt skal man gå løs på bilen for å fjerne riper, hva er godt nok..

 

Det finnes en sykt enkel måte å finne ut hvorfor du får vaskeriper på bilen din..

 

Ta 1stk ubrukt CDR tatt rett ut av eska, så bruker du produktene dine på den.. Vaskevott, microfiber etc etc.. Lager produktene dine riper på en CD så lager de nøyaktig samme ripene på bilen din..

 

Er du klar for en overraskelse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ett mye diskutert tema, hvor hardt skal man gå løs på bilen for å fjerne riper, hva er godt nok..

 

Det finnes en sykt enkel måte å finne ut hvorfor du får vaskeriper på bilen din..

 

Ta 1stk ubrukt CDR tatt rett ut av eska, så bruker du produktene dine på den.. Vaskevott, microfiber etc etc.. Lager produktene dine riper på en CD så lager de nøyaktig samme ripene på bilen din..

 

Er du klar for en overraskelse?

 

vet nå ikke om det er helt riktig med en cdr plate.. lakken på bilen er jo en del hardere en en cd plate coting. + at du vil ikke se riper i klarlakk så godt som du ville sett om du gjorde det rett på lakken uten klarlakk. ville jeg tro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt CD trikset noen ganger ja, gir jo en liten indikasjon da..

Blir det svær ripe i CDen så kommer ikke utstyret nær lakken min hvertfall ;)

 

Men føler meg ganske trygg på Swisswax Washpudel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ett mye diskutert tema, hvor hardt skal man gå løs på bilen for å fjerne riper, hva er godt nok..

 

Det finnes en sykt enkel måte å finne ut hvorfor du får vaskeriper på bilen din..

 

Ta 1stk ubrukt CDR tatt rett ut av eska, så bruker du produktene dine på den.. Vaskevott, microfiber etc etc.. Lager produktene dine riper på en CD så lager de nøyaktig samme ripene på bilen din..

 

Er du klar for en overraskelse?

 

Har du prøvd dette med svampen og pusseskinnet du selger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss heller snu litt på flisa: lager det ikke riper i CD`n, er det SVÆRT liten sannsynlighet for at det lager riper/swirls i lakken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener også at det har jo litt med at alle produkter i verden samler opp små partikler og minisand som ligger på lakken, og når dette blir dratt rund av en svamp/microfiberklut/waschpudel er det klart at dette lager riper!

 

Jeg sier heller: Poler bilen med swisswax og bruk den i fint vær så slipper du å bruke noe annet et høytrykksspyler og blåsespiss og kompressor til å holde den ren! Da blir det ikke så mye riper :);)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.