come home\leave home a4 b7

Anbefalte innlegg

Noen som veit om jeg har dette på min bil,evt hvordan jeg finner ut om jeg har det?

Isåfall stemmer det at jeg bare behøver og aktivere den funksjonen i vag-com med de rette kodene?

07 mod a4 170tdiq s-line

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du har det, så har du en liten knapp ved siden av lysbryteren. Denne kan du trykke på, så kommer den ut, og du kan slå den av og på. Er et sånt klokke tegn med 1 og 0.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bryteren har jeg,men er ikke den kun til og skru av og på kjørelyset???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den store bryteren som styrer kjørelys etc. Den lille er for og aktivere coming home.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har du ikke coming-------leaving home

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bryteren min ser helt lik ut,bortsett i fra at det står 0\1 og DRL på den.

Betyr det at jeg må bytte den bryteren,evt trekke om en ledning og activere funskjonen i vag-com?eller er det mere som skal til da?

Takker for svar;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du ikke har automatisk avblendbart speil-blir det veldig dyrt, det er noen flere som har prøvd å fikse dette hvis du søker litt rundt her. men hvis du har a.a.b.speil er det bare legge opp strøm og bryter og litt coding

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke autoblendbart speil eller regnsensor...

Men har bi-xenon og fis,men hvis det blir den operasjonen,blir det nok ikke aktuelt;(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke aut, avb, speil. Det som skjer er at du får opp en feilkode i systemet som ikke har noe betydning egentlig. Feilkoden vises ikke i displayet, bare ved utlesing av feilkoder. Og at lysene vil lyse selv om det er lyst eller mørkt ute. :) I hvert fall slik det er på min B6 og tror ikke forskjellen er noe særlig der hvis noe i det hele tatt. Trengte den bryteren, et adapter og noen ledninger siden jeg selv har bi-xenon. Og selvfølgelig koding i vag-com.

Siden du har bi-xenon regner jeg med at du har rette styreenheten også til dette. Ellers må du kjøpe ny styreenhet. Fås til ebay for 1000-2000kr. De andre delene rundt 500kr til sammen ca.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært fett hvis du gadd å legge ut en guide på how to.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.