HUSK og bestille hytter til Vålertreffet!

Anbefalte innlegg

Nå har jeg bestilt 3 stk hytter på Elverum camping (tlf 62416716) Disse er fulle allerede så jeg håper ALLE i Bergen lokallag kunne ordnet seg sånn at vi bor samlet på campen!:D

Det er bare å løfte røret med en gang! det begynner å bli booket.: rock :

Snakkes!: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koseligste og artigste er å campe ved banen :) Håper da dette er lov også i år :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lov å campe på banen, med dette er hva vi i Bergen Lokallag pleier å gjøre. Men lykke til med camping på banen!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt 3 stk hytter på Elverum camping (tlf 62416716) Disse er fulle allerede så jeg håper ALLE i Bergen lokallag kunne ordnet seg sånn at vi bor samlet på campen!:D

Det er bare å løfte røret med en gang! det begynner å bli booket.: rock :

Snakkes!: vinke :

Har bestillt på Hotell central, til gatebil våler.. regner med at det er dette treffet du sikter til, eller er det VACN sitt eget treff?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støa Camping 2435 BRASKEREIDFOSS

62 42 32 61

Her pleier vi å leie, billig å greit nok skal jo bare drikke å sove litt!! :)

tar 2min å kjøre til banen på ensomme veier!! kommer jo godt med etter dagen før hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir bra med dere også på campingen på Elverum. Der bruker nemlig vi å ligge også, der skal vi vel få til litt liv tenker jeg. Hehehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støa Camping 2435 BRASKEREIDFOSS

62 42 32 61

Her pleier vi å leie, billig å greit nok skal jo bare drikke å sove litt!! :)

tar 2min å kjøre til banen på ensomme veier!! kommer jo godt med etter dagen før hehe..

Hei Morten, har lagt der et par ganger, billig ?? : bh :

Snittet er vell 20 stikk vær kveld av de vepsene som bor der...billig ?

i år blir det elverum..

(Tro foresten at Støa er historie...)

Roger, vi snakkes på på Elverum, tar med en kald Hansa Fatøl, fargen står nesten til bilen din, og smaken er noe av det bedre vi kan by på fra Bergen : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo folkens !

Jeg trodde dere hadde fått med dere fra tråden om Haslemoen at det er et kjempefint sted for den sosiale aktiviteten ifm hovedtreffet. Der kan ALLE overnatte for en svært rimelig penge. Vi har en hel kinosal til disp i tilfelle dårlig vær, vi har en kjempeområde til disp hvis det er fint. Topp servering av mat tilflere hundre fra stor felles-kantine. Er det pent kan vi ha ute arrangementer både ved kantinen og ved det tidligere befals-området det det kan campes med hva det skulle være. Jeg foreslår at dere tar kontakt med Grandal (tilsatt på Haslemoen og ordner med alt) for å få bekreftet de mulighetene jeg nevner her. Grandal har tlf 62437555 på dagtid. Dere bør jo delta på det sosiale sammen med resten av medlemmene. Hilsen "meg".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger, vi snakkes på på Elverum, tar med en kald Hansa Fatøl, fargen står nesten til bilen din, og smaken er noe av det bedre vi kan by på fra Bergen : ja :

Jeg skal nok klare å få ned en Hansa også jeg vet du, Jan. Jeg har pratet med eieren av campen, så langgrillen er klar den!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei dette er ikke GATEBIL treffet det er helgen før. Dette er Vw Audi cluben sitt egne treff. Så her må du stille!

Har bestillt på Hotell central, til gatebil våler.. regner med at det er dette treffet du sikter til, eller er det VACN sitt eget treff?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var hytte bestillt på Elverum!!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var den 28-29.05.05 eller??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det, det er den 28-29/5.

Gjengen fra Østerdalen har også bestilt hytter på Elverum, som vanlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, klart jeg kommer til å stille dersom jeg får ta bilen denne helgen og...

Skal nedover på gatebil treffet, så det blir to travle helger.... må ta fri fra jobb og da!

Hvor mange er det plass til på disse hyttene?

har vært veldig fornøyd med Hotel Central. Litt å kjøre til banen, men det går greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ELVERUM / HASLEMOEN, ELVERUM / HASLEMOEN, ELVERUM / HASLEMOEN ?????????!!!!!! : hjelp :

Noen som skal bo på Haslemoen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim!! skjerpings.... seff skal du på elverum camp? :) :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fire senger i de fleste hyttene, pluss sofaplass til to.

Det har også blitt bygget på noen av hyttene, sånn at det er dusj i dem og 8 sengeplasser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim!! skjerpings.... seff skal du på elverum camp? :) :)

-Nope, skal nok ikke det gitt. Gjett kem som nettopp fikk vite at han skal i bryllup den helgen !? Folk burde jo vite bedre enn å legge det den helgen.

I tillegg til dette er det ikke sikkert at jeg får fri fra jobb fredag 11. feb.: bh :

E DET MULIG? :dødhest:

No mangler det bare at det kommer en Hyundai Atos og kondemnerer Audi'en

: gråter :

Jaja dere andre får kose dere, så sees vi sikkert på treff en gang ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHEHEHE alt klaffer for deg gitt!! du kan jo be dem flytte bryllupet???

når det gjelder 11feb må nok eg å gi opp... må ofre $$$ for å gjøre bilen ferdig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-Nope, skal nok ikke det gitt. Gjett kem som nettopp fikk vite at han skal i bryllup den helgen !? Folk burde jo vite bedre enn å legge det den helgen.

I tillegg til dette er det ikke sikkert at jeg får fri fra jobb fredag 11. feb.: bh :

E DET MULIG? :dødhest:

No mangler det bare at det kommer en Hyundai Atos og kondemnerer Audi'en

: gråter :

Jaja dere andre får kose dere, så sees vi sikkert på treff en gang ?

PINGLE KIM!!! : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og forresten så har jeg og bestilt hytte på Elverum for å lage litt kvalme :nana:

Morten G: Tror vi skal finne ut hva alle "ulydene" i motoren min er i år også.. passer det klokken 0410 natt til 29.mai? ta med øl!! : smil :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan, går fint med øl!! verre med cowboyvann:) og forresten de lydene er ikke fra bilen hehehe.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å nei, skal du ligge der også? Da må jeg ta med hørselvern. Hehehe.

Neida Jan, jeg bare tuller med deg, det ser ut til at det blir veldig livat der i år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PINGLE KIM!!! : haha :

E du tøff i trynet, ellar? :nana:

Jaja, vi får se om ikkje diseldyret kan ta knekken på ranerbilen. hadde jo vært artig å prøve.

Er jo nødt å komme meg til vålerbanen i løpet av året. Har jo ikke vært der enda. Eneste banen jeg har kjørt på er glattkjøringsbanen på voss. Litt for trang for de store utskeielsene : eek :

Satser på å være med til england til høsten. Må jo bli helt konge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.