#26 Skrevet Februar 19, 2005 Ikke glem dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 19, 2005 Glem??? hytter er bestillt å det samme er godværet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 19, 2005 Å nei, skal du ligge der også? Da må jeg ta med hørselvern. Hehehe.Neida Jan, jeg bare tuller med deg, det ser ut til at det blir veldig livat der i år. Gjengen har bestilt hytte,får bare håpe at kjerringa kniper igjen den helgen,så jeg får blitt med!!!får håpe det blir samme runde på byn,men at alle blir med på banen dagen etter...Så vi får dratt med oss han bror din(drankern) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 19, 2005 Gjengen har bestilt hytte,får bare håpe at kjerringa kniper igjen den helgen,så jeg får blitt med!!!får håpe det blir samme runde på byn,men at alle blir med på banen dagen etter...Så vi får dratt med oss han bror din(drankern) Hehehe, Ja, ikke sant??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 20, 2005 Ikke glem dette! Hadde du plass i hytten Thomas? I så fall hold den av til meg! Jeg og vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 20, 2005 Det er en mulighet at ikke vi fyller den store hytta vi har bestillt på Elverum camping, og da kan det være en mulighet at noen kan få sove litt der. (Bare kansje). Men som regel så er det muligheter på gulvet også, he-he. Jeg tror denne helga skal være roligere i år i i fjor, for da kan jeg oppleve lørdagen på våler. Det er nok mulig at vi får ordnet med paintball på fredags kveld før treffet i år også, er noen innteresert så kan de bare si fra. Jeg kommer til å lage en tråd med undersøkelse litt senere. Vi får fyre på grillen å ha en kjempe kveld, akkurat som broderen sa så er grillene bestillt. Kan du sjekk opp dette Roger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 21, 2005 Ja det serr ut til at det går bra med deg på hytta! så nå er det bare å gjøre klar S3 til kamp på banen! hi hi ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 21, 2005 Den begynner å bli klar den..... Nye poly foringer ligger hjemme, Bilstein PSS9 er på ei, skal på når jeg kommer hjem....... trenger bare noen orntli dekk og felger nå så..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 21, 2005 Den begynner å bli klar den.....Nye poly foringer ligger hjemme, Bilstein PSS9 er på ei, skal på når jeg kommer hjem....... trenger bare noen orntli dekk og felger nå så..... Bra greier Espen! Gleder meg vilt til Våler treffet allerede jeg az! Bare det blir bra vær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 29, 2005 hvor blir nærmeste camp/hotell i forhold til vålerbanen?er det mulighet å kjøre inn å ut av området på dagtid/kveldstid eller er det samme kaoset som på Gatebil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 29, 2005 Nå har jeg bestilt 3 stk hytter på Elverum camping (tlf 62416716) Disse er fulle allerede så jeg håper ALLE i Bergen lokallag kunne ordnet seg sånn at vi bor samlet på campen!Det er bare å løfte røret med en gang! det begynner å bli booket. Snakkes! Langt unna det eller???? Har slekt der veit. Men Oslo og... Vet ikkje eg... Hehehehehehe... Bra treff i kveld eller? Kanskje du er der endå... Eh... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 29, 2005 De årene vi har avviklet treffet har klubben servert mat til medlemmer. Medlemmer har fått matbillett, og venner har betalt for denne (sist kr 150,-). Maten er blitt bestilt og servert på treffstedet. Ut fra antall billetter er det blitt bestilt mat, og vi har hatt (desverre) mye til overs noen ganger fordi mange har forlatt treffstedet for å ha sitt eget arrangement "lokalt". En slik løsning gjør sitt til at underskuddet på hovedtreffet øker. Dette året har vi ennå ikke bestemt hvor matserveringen skal skje. Jeg vil gå inn for at den skjer på Haslemoen, der svært mange kommer til å overnatte. Haslemoen har dessuten en super kantine og flott kjøkken med mulighet for å bespise mange besøkende. Premieutdeling kan skje i kantinen eller i kinosalen. I kinisalen er det også topp muligheter for underholdning ut over kvelden hvis det er dårig vær. Jeg forstår det slik at "Bergens-gruppen" ønsker å samles lørdag kveld nærmere Elverum og således ikke delta på denne sosiale delen av treffet lørdag kveld. Det er mulig jeg har misforstått. Det jeg skal frem til er at på Haslemoen er det alle muligheter for å bo inne, ha med telt eller campingvogn. Det er bare å si ifra til Grandal, tlf 62437555. Det er selvfølgelig tillatt å ha sitt eget opplegg, men det er da viktig at matbillett ikke tas imot, slik at klubben slipper å betale for medlemmer som ikke møter opp for å spise. Til orientering gikk hovedtreffet i fjor med hele minus kr 135000,- og var egentlig hovedårsaken til minusen på 188.000 i alt. Hilsen John K. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 29, 2005 Hvorfor bruke så mye penger på treff. Jeg drar dit for å spise svette pølser og tam "brus"... Jeg drar på treff for å kjøer bil, se på bil og ha det gøy med kompiser... vi trenger ikke alt dill dallet.Det holder for oss med Utstilling, kjøring og leie av bane.. resten ordner seg selv. Hilsen en glad FGL Gutt( som gleder seg til å vokne på en duggfrisk afalt på våler en tidlig lørdag/søndag i mai....) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...