#1 Skrevet November 10, 2009 (endret) har kjørt litt bil før han her vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2009 Ae86 med fastback style rumpe og vippe lykter i snuten, er en av de ytters få bilene som ikke er vw som eg skulle så gjerne sku ønske eg en gang vill ha i garsjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2009 TØFT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2009 Pfft... Jeg gjør jo det der i hver eneste sving. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2009 Hadde roen iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2009 Pfft... Jeg gjør jo det der i hver eneste sving. er forskjell å gjøre det frivilig og ikke fullt så frivilig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2009 er forskjell å gjøre det frivilig og ikke fullt så frivilig Er jo selvsagt med hensikt, selv om det er vrient å temme villkreftene i (fwd-)Pazzaten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...