Få av ineriørdeler for stereokabler Audi A6

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å trekke til en forsterker som skal plasseres i bagasjerommet. Fikk lirket strømkabel inn gjennom torpedovegg på førerside (flaks). Tenkte å trekke remote og signal på andre siden av bilen. Noen som kan forklare hvordan jeg får av plast deksla langs sidene for å skjule ledningene. Og hvordan får jeg fraktet signal og remote fram til spilleren, tar jeg ut hanskerommet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du trekker remote og signal på passasjersiden er nok det enkleste å ta ut hanskerommet. Da er det enkelt å få tredd ledningene inn bak spilleren.

De plastdekslene langs siden har jeg ikke noen god forklaring på, men om du er forsiktig skal de "bare" være å løsne. De sitter storsett med klips hele veien. Sjekk imidlertid at de ikke ligger under noen andre deksler sånn at ting henger seg fast.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det A6 4B avant det er snakk om? ? Har du løst problemet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Sedan 2000 mod. Ikke helt sikker om/forskjell på 4B/C5. Ikke løst problemet enda. Prøvde å få av dekslet under rattet ned mot pedalene, men litt redd for å rive i stykker noe, men regner med at strømkabelen ligger greit bak der, fikk tredd den ned uten å ta av noen annet enn dekselet i motorrommet. Men værre å komme til på andre siden med remote og signal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Sedan 2000 mod. Ikke helt sikker om/forskjell på 4B/C5. Ikke løst problemet enda. Prøvde å få av dekslet under rattet ned mot pedalene, men litt redd for å rive i stykker noe, men regner med at strømkabelen ligger greit bak der, fikk tredd den ned uten å ta av noen annet enn dekselet i motorrommet. Men værre å komme til på andre siden med remote og signal.

Det er nok skruen som sitter fra siden du ikke finner. Du må av med lokket for sikringene, så ser du den.

De er muligens to skruer der og den øverste er til lysbryteren, gjør ikke noe om du skruer ut begge.

Jeg hadde bra hell med å legge kabler mellom taktrekk og trekket over dørstolpene.

Eneste du må skru av er skruene til håndtakene i taket.

Du starter bak å bare putte inn kabler. det er enormt med plass inni taket bare ikke kablene er tykkere enn signalkabler. sitt inni bilen å putt inn.

Når du kommer til midten av førerdøra må du av med gummilista til døra og få kablene over mot utsiden av bilen. så skal de inn bak dekslat til astolpen å så inn under dasjsbord.

funker iallefall på avant. la inn 2 signalkabler og to høyttalerkabler slik.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. Jeg løsnet to skruer under rattet og en skrue bak dekselet til sikringsboksen. Men virket som om den satt på andre siden også. Mulig det bare er ett klips. Du tok ut hanskerommet for å få trekt bak til spilleren? Du trakk strøm og signal på hver sin side i taket?

Ett tillegsspørsmål: Høytalergittra på dørene, lirket du dem av med en rett skrutrekker? Eller er det en egen måte å gjøre det på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.