#1 Skrevet November 10, 2009 ler meg ihjel av han homoen som får sitte på en tur! http://www.tv2underholdning.no/broom/se-jan-erik-kjoere-slr-2800597.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2009 (endret) Hahaha!!! Såååååå jævli homo(auto)filt å. Ikke måte på. "Eg ble bare såå horny" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2009 hahahahaha !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2009 hahaha!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2009 Hahahaha!!! Sinnsykt bra! Det var en slik tur alle på stortinget skulle ha fått!! Da tror jeg det hadde blitt mindre avgifter på biler med motor:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 10, 2009 Hahahaha!!! Sinnsykt bra! Det var en slik tur alle på stortinget skulle ha fått!! Da tror jeg det hadde blitt mindre avgifter på biler med motor:) X2:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 10, 2009 (endret) OOOOOH MY F GOD! fy fan klarte ikke se hele filmen pga han homsn hadde han dratt der han kommer fra ville han fått kless men var sykt funny når hun dama bare OOOOO RÅ Bil da spesielt at de gjellene var det dyreste på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 10, 2009 Haha,lættis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 10, 2009 Huff, Marius er seg selv lik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 10, 2009 Litt av en type det der altså! Fantastisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 10, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 10, 2009 Sweeeeeeeet.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 10, 2009 Tidig: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 10, 2009 Haha , han var ordentlig ute av skapet ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 11, 2009 han er med her og fikk meg en god latter når jeg så dette første gang! http://www.vgtv.no/?id=23012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 11, 2009 "Veldig STRAAAAAAAAMT :) FIKK LYST Å HA SEX!!" HAhahaha "Eg blei så horny! Hahahahaha" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 11, 2009 Sweet jesus!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 11, 2009 HAHA, herregud! ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 11, 2009 "Den bilen her oooosååår jo av sex!!!" Hahahah 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 11, 2009 Hahaha! Så bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 17, 2009 Syns han kunne tatt med larsen på tur isteden.. Fått komentarer som, "pappan min er sterkere enn din" eller "brom, brrrrom" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 17, 2009 Han stillte faktisk i årets frekkeste shorts.....HA HA HA: haha : Tror ikkje jeg hadde sluppet han inn i bilen min..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 17, 2009 han er med her og fikk meg en god latter når jeg så dette første gang! http://www.vgtv.no/?id=23012 Hvorfor snakker han annerledes her? Sitter forresten og vrir meg i stolen, klarer ikke se på sånt... Bilen er helt hinsides, helt vanvittig rått. Hadde glatt tatt en tur i denne, selv med han karen(?) ved siden av meg. Og det sier ikke så rent lite! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 17, 2009 (endret) ooohhhh er sååååå glad jeg ikke har Stavanger-aktig dialekt nå Rå kar Per Sundnes er jo mandig i forhold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...