#1 Skrevet November 10, 2009 har en audi 92mod s4 avant, skulle skifte bensinpumpa å ble fortalt at jeg ville finne denne under flotør riggen under det runde dekselet i bagasjerommet. tok av slanger å tok opp flotørstyret men fant ingen pumpe, dro litt i slangen og ledningene som gikk ned i bunn av tanken uten hell. hvordan skifter jeg denne å hvordan kommer jeg til den??? mvh jone tungland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2009 Følger du bensinslangen ned i tanken så kommer du til pumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2009 hehe:) regnet med det:) men hvordan får jeg den opp og ut??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 10, 2009 øøø,, mener å huske at det er bare å vri på den beholderen neddi der så kommer den. Med beholderen mender jeg det plastramma som holder pumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 10, 2009 http://home.c2i.net/refsdal/044pumpa.htm ser nok litt her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 12, 2009 tusen takk for svar! det hjalp kjempemasse. endelig sviver audien igjen! den ringen rundt bensinpumpa som skulle vris mot klokkerettning satt noe helt sygt! sto sikkert i 1 time får å få den løs. tanken var full også noe som ikke gjorde jobben enklere! MEN TUSEN TAKK! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 12, 2009 tusen takk for svar! det hjalp kjempemasse. endelig sviver audien igjen! den ringen rundt bensinpumpa som skulle vris mot klokkerettning satt noe helt sygt! sto sikkert i 1 time får å få den løs. tanken var full også noe som ikke gjorde jobben enklere! MEN TUSEN TAKK! Den sitter noe helt forjævlig. Er et verktøy som egentlig skal brukes der med stor skralle heh.. Tanken min var også helt full.. Jeg tappa det av så var det litt lettere å se;) Brukte en lang forlenger å la imellom og vrei..heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...