Anbefalte innlegg

Hei:)

har kjøpt meg et Rs4 b5 ratt, fra en 2001 modell. Har en 1995 a4 b5, som rattet skal monteres i. Har et S4 ratt fra før i bilen. Den adapteren som står på bilen, virker ikke som den passer til Rs4 rattet, er det noen spesiell adapter jeg trenger? Håper på svar

Mvh Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en tlf til NorskBildelSenter og hør med de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ha en slags adapter til rattakselen om man skal bruke ratt fra 98 eller nyere på eldre bil. Ligger massevis på Ebay om jeg ikke husker feil, søk på "lenkradadapter audi" eller noe slikt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en tlf til NorskBildelSenter og hør med de

Det skal jeg gjøre :) takk for tips!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ha en slags adapter til rattakselen om man skal bruke ratt fra 98 eller nyere på eldre bil. Ligger massevis på Ebay om jeg ikke husker feil, søk på "lenkradadapter audi" eller noe slikt.. :)

Skal søke å se om jeg finner noe på ebay. Noen som har delenr på møller for denne delen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil du selge det gamle rattet? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har funnet ut at jeg må ha slepering fra en nyere a4, tenkte jeg skulle ta en slepering fra en 2000 modell. A4 kom med større ratstamme i 97-98 ??

Må også ha en adapterhylse, siden jeg har liten type rattstamme og nyere A4, s4, rs4 har større rattstamme. det var en kar på forumet, som solgte disse. Har ikke fått tak i han enda, fant ikke på ebay heller, kanskje noen kan hjelpe her?

Det siste er ledningene. er tre ledninger på begge rattene to til airbagen, og en til fløyta er vel + denne ledninga, jordinga til fløyta ligger i rattet. er bare pluggen på airbagen som er ulik, men dette må det vel gå å sette på en annen kontakt.

Vil gjerne ha inn dette rattet så trenger litt hjelp. Skal laste opp bilder slik at dere får se.

Mvh

Christian Dybwik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil du selge det gamle rattet? ;)

Det kan du, men må bare få inn dette rattet først :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som veit hvilken delenr. det er på den sleperingen jeg trenger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.