#1 Skrevet November 10, 2009 (endret) Heisann. Jeg har et lite problem med min Audi som jeg lurte på om noen av dere har litt kjennskap til... På instrumentpanelet mitt i dashbordet så begynner oljelampa å blinke når bilen akselererer... dette er et problem som øker etterhvert som bilen blir varm...den kan også begynne å blinke i skarpe svinger... Det er nok olje på motoren og har nylig fått oljeskift og filter... Noen som vet hva dette kan skyldes? og hva som kan gjøres med problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2009 ingen som vet??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2009 oljepumpa som suger luft? kansje oljepickuppen er løs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2009 skal sjekke opp takker for tips... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...