får ikke ut Motorvarmerkontakt

Anbefalte innlegg

Har søkt litt rundt, men finner ikke noe

Har motorvarmer på bilen min. med defa. Altså sånn kobling som sitter i nedre grillen med kontakt.

SKal montere tåkelys og da må jeg bytte den grillen til en med utsparing i.

Problemet er det at jeg ikke får av selve lokket på den kontakten. har vridd og prøvd det meste, vil bare ikke av!!

Noen som kan forklare meg hvordan dette gjøres?

Vil ikke skjære større hull i grillen så jeg får den ut, for jeg skal montere den igjen i den nye grillen også..

Takker for svar om noen har:):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke tukle med lokket,det skal ikke av..vist du ikke har den gamle store typen da,den vet jeg ikke hvordan du tar den av...

Står den på en svart plast brakett?

Da er det en(eller va det 2) liten skrue i sia på denne som må skrus ut,da kan du trekke ut kontakten med hele ledningen.

Er den innfeldt så må du på baksiden å skru av en stor plastmutter for så og trekke kontakten med hele ledningen ut.

Side 6 her gir deg en ide

http://www.defa.com/doc/14696.1037694986.montanvnorsk.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er innfeldt. har skrudd av den store plast mutteren. Så hele den kobling skal sitte der? jeg må lete lenger inn og nappe ut ledningen et sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare laste ned program for å få åpnet fila du la ved

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en plast skive og en o-ring bak mutteren,så skal det bare være å dytte den ut,du må følge ledningen og koble den av der den er koblet,sikkert i en Y vist du har mer enn bare motor varmer.eller bateri laderen.

24mm hullsag funker fint til å lage hull i den nye grillen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okey! skal skjekke det da:) har motorvarmer og kupevarmer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var jeg ute og så litt, fant ut hvor den er koblet henn, så da blir jeg klippe stripsen og nappe ut ledning, også montere sprederne:D

Men gjør det noe om jeg napper ut ledningen til motorvarmern også starter bilen og kjører den uten at jeg har satt inn ledningen igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men gjør det noe om jeg napper ut ledningen til motorvarmern også starter bilen og kjører den uten at jeg har satt inn ledningen igjen?

ingen problem;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.