Anbefalte innlegg

Satt å surfa på nette enn dag og komme over dette rå skinnet!

Norges mest harry bil?

lada_bg.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger iallefall høyt på listen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha :) så jævlig bra :)

Det du ser i bakgrunnen der, er Brandbu ;)

Kjenner de gutta der :) hehe

Bilen har avgått med døden for lenge sida...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha :) så jævlig bra :)

Det du ser i bakgrunnen der, er Brandbu ;)

Kjenner de gutta der :) hehe

Bilen har avgått med døden for lenge sida...

Ville nok omformulert meg litt annerledes ved å f.eks bruke "Vet hvem de er" og ikke "kjenner de gutta der" ;) Hehe.... Seriøst stygg bil :D :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var fin farge på den lada'n da... :rolleye: Mener og huske det var bakhjulstrekk på den oxo? Gikk vel mere sidelengs enn rett fram en vinter husker jeg.... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser i grunn ut som den har vert i hardt vær før :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jo maken med min første bil den der. Hehehe Men min var svart på bakre halvdel da. Hehehe. Er vel ikke det bileierskapet jeg er mest stolt av i livet mitt. Hehehe

Jeg kan bekrefte at de har bakhjulstrekk, og er den perfekte crossbil på vinteren. Og den tåler juling, det gjorde i hvertfall min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahahaha! Ekke detta gamle bilen til Kristian? Som han kjørte litt rett før han aldri fikk lappen? .. Eller, som han kjørte med rett før han fylte 18? haha..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahahahahaha! Ekke detta gamle bilen til Kristian? Som han kjørte litt rett før han aldri fikk lappen? .. Eller, som han kjørte med rett før han fylte 18? haha..

Kan nok stemme det ja... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en Lada av samme typen her i Arendal som var enda mer harry enn den der. Den her i byen var samme biltypen, men den var mattsvart og taksenket 10 cm! I tillegg hadde den en spoiler på kofferten som var like høy som det senkede taket. Synd jeg aldri fikk tatt bilde av den :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, burde kanskje formulert meg litt bedre :)

Kjenner vel ikke så altfor godt, da personen sitter mer i fengsel enn han er ute..

Men,men..bilen er jo litt stilig på sin måte da :) hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KOnge bil å råne på "brua" med det der :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefsråne bil:D

lada2.jpg

Den der er solgt på Alvdal. 90% av alle Lada'er er solgt på Alvdal, og er enten HB- registrert (de eldste, ettersom de ble registrert på Elverum), eller HF-registrert (Tynset)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

værsting det der ja,hehe, niki lada

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjefsråne bil:D

lada2.jpg

Denne bilen burde gjøre Audi Coupe eiere som setter på RS fanger forran flaue...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen få år siden sto det en rød Volvo st.vogn til salgs i et el annet bilblad.

Dem hadde satt på noe A4-greier til grill (el hva det var) og det råeste av alt: Bilen hadde ordentlig (iflg annonsen) gress på taket, i hele lengden og bredden!!! Mener prisen var 8000,-. Det er den bilen jeg har angret mest på at jeg ikke har kjøpt.

Med all respekt til eieren: Det er det mest idiotiske jeg har sett på en bil noengang!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nam! : popcorn

Superdeilige bilar : smil :

Som Mattis sei: Don't imitate, Innovate ;):nana:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norges mest harry bil?

Synes du skulle kreditert fotografen... :D

Kan jeg spørre hvor du fikk tak i det bildet?

Her er de andre i den serien....

: haha :

170-7008_IMG.jpg

170-7009_IMG.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker hvor jeg fikk det fra.. Har hatt det liggende på maskina en stund, så husker ikke. Glans er det i alle fall , det er helt sikkert :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen få år siden sto det en rød Volvo st.vogn til salgs i et el annet bilblad.

Dem hadde satt på noe A4-greier til grill (el hva det var) og det råeste av alt: Bilen hadde ordentlig (iflg annonsen) gress på taket, i hele lengden og bredden!!! Mener prisen var 8000,-. Det er den bilen jeg har angret mest på at jeg ikke har kjøpt.

Med all respekt til eieren: Det er det mest idiotiske jeg har sett på en bil noengang!!

Dette var en russebil i Askim! Lo godt da jeg så den gitt.. Tror eieren fikk 5000,- for den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Norges mest harry bil?

Harry? Det der er det jo klasse over...

Et studium i rånekultur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var en Lada av samme typen her i Arendal som var enda mer harry enn den der. Den her i byen var samme biltypen, men den var mattsvart og taksenket 10 cm! I tillegg hadde den en spoiler på kofferten som var like høy som det senkede taket. Synd jeg aldri fikk tatt bilde av den :(

Lurer på om den gikk i sandnes området for 1/2 år siden... Synes faktisk at den var stygg-rå jeg.... Hvis noen skjønner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.