#1 Skrevet November 11, 2009 Kort spørsmål, hvor mye lavere er det orginale sportsunderstellet på TSQ enn vanlig b5 og hva slags deler er forsterket/anderledes? Stor forskjell å kjøre? Takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2009 er blitt stilt en god del spørsmål rundt dette på forumet, men er vel ikke så mye man har funnet ut at er forsterket. Fordi er hel del jobb og gå over alle delene og finne ut om de er like på TSQ og TQ. ang. sportsunderstell, så er det vel 20mm lavere enn normalt på TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2009 Takk for svar om høyde. Ingen som vet noe mer? Fastere dempere? Tykkere stabstag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 7, 2010 Hvis noen lurer på forksjellen på understell på TS og vanlig 1,8T så har jeg funnet ut at det i ihvertfall er 20mm lavere, tykkere fjærer, stivere dempere, forsterkede hjullagerhus/hjullager og drivledd (samme som S4/RS4) og tykkere stabstag foran(S4). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 7, 2010 Jeg lurer litt på dette selv. Har selv en A4 som er noe lavere enn originalt, er også mer støtte i seter og skinnratt. Er dette da en TSQ? Den har ikke 180hk fra fabrikk. Kun 150. Så skjønner ikke helt den saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 7, 2010 Jeg lurer litt på dette selv. Har selv en A4 som er noe lavere enn originalt, er også mer støtte i seter og skinnratt. Er dette da en TSQ? Den har ikke 180hk fra fabrikk. Kun 150. Så skjønner ikke helt den saken. Man fikk bestilt orginalt sportsunderstell fra fabrikk på vanlig A4;) I ditt tilfelle også kombinert med sportsinteriør og skinnratt. Forskjellen ligger i at TSen har dette som standardutstyr, mens på din måtte det bestilles. Altså, ingen TS (orginalt 180) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2010 ahaa : ) akkurat. Men klager ikke for det jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...