#1 Skrevet November 11, 2009 Som kjent så kan disse ha lett for å råtne på eldre audimodeller. Jeg lurer i den forbindelse på hvor jeg kan få tak i nye? For å klipse på de gamle festene. Eller om alt må av, gamle fester kuttes, dør slipes og lakkes før nye monteres? På forhånd takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2009 jeg kjøpte ny til min bakdør og den kosta 200 kr.m fester.( b5) er festet med 2 skruer fra innsiden av døra og skyves av/på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2009 Ah. Da skal man se om det ikke bare er en enkel liten operasjon. Jeg trenger til begge dørene foran og ene døra bak. Også b5. Hvor kjøpte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2009 møller. var til min forrige bil. det var så billig at det bare må du fikse-det ser jo helt jalla ut når de henger å slenger og eller mangler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2009 ASAP Zulu! Enig i den. Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...