#1 Skrevet November 11, 2009 Da jeg treffer små hull/ujevnheter i veien så hører jeg små dunkelyder fra front delen. Spesielt da jeg kjører over jernbane overganger. Akuratt om det skulle vært dårlig foring et sted. Noen som vet om noen svakheter på de Audi A4, 97mod? Regner med de aldri har blitt byttet før. Har sett litt rundt på bærearmer og sånne ting, men er usikker på hva det kan være. Så er det noen som har noen tips? Dempere og fjærer er nye rundt hele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 11, 2009 Vil tippe at de øvrebærearmene begynner å få dårlige foringer. Jekk opp bilen din og kjenn på de. Som oftest vil du kjenne at det "knepper" litt (er slark) i de hvis de er dårlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 11, 2009 Takk takk, da skal jeg prøve det Kan huske fattern sa at det var myke foringer da vi satte på senkesettet på bilen å, om jeg husker riktig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2009 fremre nedre lenkearm forran har og en lei tedens til og bli dårlige, i verstefall så knekker dem, ikke noe pent syn heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2009 Noen som har noen erfaring med de komplette forstillingsettene som selges på finn.no? Kan jo like greit bytte alt, var jo ikke så dyrt. Spørs jo på kvaliteten da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2009 Er vel en på forumet her som også selger slike komplette sett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 11, 2009 Så de settene er gode, og holder lengre enn noen mnd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 11, 2009 Det vet jeg desverre ikke noe om. Men hvis du søker litt rundt finner du nok ut hvem her på forumet som selger slike sett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 11, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=93525&highlight=Komplette+forstillingskiter+til+Audi+A4+A6+VW+Passat+3B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 11, 2009 (endret) Har sendt han PM nå. Blir nok til at jeg bytter alt Da er vel alt i fronten byttet da. Bremseskive, klosser, caliper, dekk og felg, demper, fjær og alle bærearmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...