Ulyder ved kjøring på dumper/ujevn vei

Anbefalte innlegg

Da jeg treffer små hull/ujevnheter i veien så hører jeg små dunkelyder fra front delen. Spesielt da jeg kjører over jernbane overganger. Akuratt om det skulle vært dårlig foring et sted.

Noen som vet om noen svakheter på de Audi A4, 97mod? Regner med de aldri har blitt byttet før.

Har sett litt rundt på bærearmer og sånne ting, men er usikker på hva det kan være. Så er det noen som har noen tips?

Dempere og fjærer er nye rundt hele.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tippe at de øvrebærearmene begynner å få dårlige foringer. Jekk opp bilen din og kjenn på de. Som oftest vil du kjenne at det "knepper" litt (er slark) i de hvis de er dårlige.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk, da skal jeg prøve det :)

Kan huske fattern sa at det var myke foringer da vi satte på senkesettet på bilen å, om jeg husker riktig da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fremre nedre lenkearm forran har og en lei tedens til og bli dårlige, i verstefall så knekker dem, ikke noe pent syn :P heh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen erfaring med de komplette forstillingsettene som selges på finn.no?

Kan jo like greit bytte alt, var jo ikke så dyrt. Spørs jo på kvaliteten da

25_311684858.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en på forumet her som også selger slike komplette sett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så de settene er gode, og holder lengre enn noen mnd? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vet jeg desverre ikke noe om. Men hvis du søker litt rundt finner du nok ut hvem her på forumet som selger slike sett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt han PM nå. Blir nok til at jeg bytter alt :)

Da er vel alt i fronten byttet da.

Bremseskive, klosser, caliper, dekk og felg, demper, fjær og alle bærearmer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.