dekktrykk lampe blinker helt disco mania!

Anbefalte innlegg

jeg har innstallert kjøre computer i dag og da kom dette dekktrykk symbolet opp og det blinker noe helt for jævelig hele tiden.

jeg klipte av pin 1 og la den til jord i den blå kontakten bak på instrumentet for å fjærne den spylervæske greia.

da må det vel gå an å gjøre det med en annen ledning også da vel for å få vekk dette discolyset,men hvilken?

etter Mange forsøk fikk jeg tatt et bilde an. som sagt den blinker drit fort hele tiden akkurat som om den er helt i grenseland til å lyse

dekktrykk.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som kan hjelpe? har prøvd å gått inn på kanal 61 og trekt fra 512 men da blei det helt feil, også la jeg på 512 og da fikk jeg et kjempesignal av hjulet med en strek over så det hjalp ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen? er rart at denne blinker siden jeg ikke har aktivert dekksensor?

det virker nesten som om det er en forstyrrelse som gjør det. for den "knitrer" i lysform på, og ikke av- dvs at den vil egntlig ikke lyse men den knitrer på hele tiden, noen ganger er den i 3-4 sekunder også kommer den igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bumpibump! trenger litt hjelp her nå!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trenger virkelig litt hjelp her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja irritere meg fortsatt over det blinkende gule lyset i dashen! anyone??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du dekktrykksensorer i dekkene? Kan være du må ha det for at dette skal fungere. Og da at, nå tror bilen at du har det, men leter og leter etter de, men får ikke signal siden du ikke har. Mulig møllerforhandler kan kode dette vekk for deg også. Eg gjorde det på en passat CC her om dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men jeg har jo kodet den på og av selv men uten resultat-kodet jeg den på blei det bare et enda større icon midt i skjermen som peip .

ps:den gir ingen feilmld. i vag-com heller

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har innstallert kjøre computer i dag og da kom dette dekktrykk symbolet opp og det blinker noe helt for jævelig hele tiden.

jeg klipte av pin 1 og la den til jord i den blå kontakten bak på instrumentet for å fjærne den spylervæske greia.

da må det vel gå an å gjøre det med en annen ledning også da vel for å få vekk dette discolyset,men hvilken?

etter Mange forsøk fikk jeg tatt et bilde an. som sagt den blinker drit fort hele tiden akkurat som om den er helt i grenseland til å lyse

må vel være noen som vet hvordan man fjærner dette lyset`?

dekktrykk.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trekk vekk summen 512 av total summen som står i tilpassingskanal 61 på kombiinstrument:) Om du ikke har gjort det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er kodet uten dekktrykk, da jeg prøvde og legge til dekktrykk kom det et annet tre ganger så stort gult icon i skjermen....

hvis jeg koder bort kjørecomputern blir det borte.... men hvis jeg koder den på igjen blinker det like godt igjen.

det kan være borte i 3-5 sekunder også blinker det noe jævelig igjen også kan det blinke sakte osv osv. virker som om det er dårlig kontakt..

noen luringer har funnet ut hvilken ledning man kapper å legger til jord for å fjerne spylervæske iconet ved montering av kjøre komp. og tenkte jeg det var noen luringer som kan svare for hvilke kabel som styrer denne varsel-lampa ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde å kode den ned 512 fra opprinnelig kode i instruments kanal 61,men det gikk ikke så da la jeg til 512 og da fikk jeg ett samme icon bare svært i fis. Er det noen som vet åssen du kan justere på de varsel lampene ? For det er jo der det blinker , ikke i fis. Er det en kanal /gruppe jeg kan gå inn på for å treffe det lyset å forandre på noe der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.