Vibrasjon på tomgang og over 2000 rpm

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et problem her.. bilen har noen rare dager.. hvis jeg for eksempel kjører litt hardt med bilen å så dauer å starter bilen igjen vibrerer bilen noe sykt. men turtallet er helt stabilt... å spider jeg på så rister det noe sykt spess på 2000, men dette skjer bare av å til.. til vanlig er det bare litt vibrering mens jeg kjører over 2000 rpm litt sån pulserende vibrering... blir forbanna gal av dette.. noen som har noe peiling på hva dette kan være??

har prøvd plugger å tenningsmodus. ikke coilene.. men har 1 ny en som jeg har bytte litt rundt på. men ikke noe endring.. noen dager er den nesten helt fin.. så begriper ikke hva dette kan være..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukt vag-com, som det står at du har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukt vag-com, som det står at du har.

Hmmm skulle kansje skrevet at jeg har prøvd med vag-com men uten resultat. Får ikke noen feilkoder der. Så derfor jeg spør her om noen har hatt noe lignende problem? Eventuelt hvilke blokker i vag-com jeg burde skjekke å hva de burde være for noe? Har hatt dette problemet en stund men dette kommer å går i forskjellige faser vil jeg kalle det. Men har liksom aldr funne ut av det selv så derfor jeg spør her 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått det samme problemet selv de siste dagene. Har du automat eller manuell? Noen som har et forslag til en løsning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått det samme problemet selv de siste dagene. Har du automat eller manuell? Noen som har et forslag til en løsning?

jeg har manuell men tror ikke det er noe med kassa for vibreringen min er der selv om bilen står i fri og jeg ruser opp til 2000 så kommer vibreringen da oxo så jeg er helt blank. Har bytta clutch oxo men der hjalp heller lite. Så hvis noen har peilif så for guds skyld ikke sitt inne med info. Hehe 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defekt svinghjul?

syntes jeg hørtes merkelig ut etter som det kan være værre enkelte dager.. men seff det kan jo være.. håper ikke det. ørk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har vært ute for dette før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de såkalte 2-masse svinghjulene kan begybbe å vibrere og gi motoren slike symptomer. det kan også variere litt..

kan tenkes at det er det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de såkalte 2-masse svinghjulene kan begybbe å vibrere og gi motoren slike symptomer. det kan også variere litt..

kan tenkes at det er det.

hmmm bare så merkelig det til tider virbrerer noe sykt på tomgang å hvai seg kjører da vibrerer det noe sykt med turtallet. men dette skjer som sagt bare av å til. ellers er det bare litt vibrering sånn. fatter aldri hva i himmelens navn det kan være.. flott hvis det er svinghjulet, bytta akkuratt clutch. tenkte ikke det skulle være noe galt med svinghjulet.. hmmm jaja får bare selle driten. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tips om Motorfester.. så nå er de bestilt inn fra ebay så nå er det bare å vente i spenning

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.