A6 2001, lyd fra 4.gir vanlig?

Anbefalte innlegg

Kjøpte "ny" brukt-bil for eit par månter siden, og har stussa over en lyd vi heile tida har hørt med litt belastning i 4. gir. I undabakke er der ingen lyd, men ved flat vei får vi denne pipinga ganske med en gang over ca 50km/t. Konfronterte selger med det, som meiner at dette er ei svakheit med desse kassene, og at det ikkje er noko å bry seg om. Det er lyd men ikkje noko meir. Stemmer dette?

Bilen er en 2001mod A6 med 115hk PD motor og 5-trinns kasse, kjørt snart 230`km.

Nokon som veit?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal da vel ikke være noen lyd på en manuell kasse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal da vel ikke være noen lyd på en manuell kasse?

Nei, det er min erfaring og...

Alle andre gir er heilt normale, men 4. gir lager svak syngelyd så snart der er litt belastning.

Selger forteller at slik har det vore heilt sidan han kjøpte bilen i Tyskland i 2003(?) Da hadde den kjørt 130.000 etter to år, hovedsaklig på Autobahn. Kan ikkje tru at kjøringa der har fåregått i 4.gir vel ???

Alle servicer er fulgt, så eg antar at oljeskift på kassa har vore tatt som dei skulle...

Eg skal få sjekka den hos Møller... Det som irriterer litt er at selger sa at dette var heilt vanlig på desse kassene. Derfor ville eg sjekke her om det er andre med samme erfaring. Eg har søkt gjennom det som er av innlegg ang. ulyd fra kasser, og finner lite...

Veit ikkje om eg skal seie heldigvis eller dessverre, for det vil vel seie at kassene er bra, og at eg er blitt... lurt?

Ingen andre som har lyd fra 4. giren sin?

Så til det virkelige spørsmålet: Kva er det som kan lage denne lyden?

Er det slik på desse kassene som på mange andre, at 4.gir er direkte, kubb til kubb, uten å sette belastning på tannhjul i det heile? Hadde det vore slitasjen på eit drev, så skulle man vel hatt lyd på fleire gir, sidan samme dreva blir brukt i fleire kombinasjoner? Sidan kreftene går tvers gjennom kassa så er der vel ikkje belastning å snakke om på lager helder, så eg stusser.

Nokon som har ei assambly-teikning av denne kassa?

Gode tips tas imot med takk :-).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vartfall utelukke pinjonglager i og med du kun har ulyd i 4. gir...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vartfall utelukke pinjonglager i og med du kun har ulyd i 4. gir...

Javel... (?)

Veit ikkje kva det er men det er godt å høyre... :-)

Takker.

Nokon som har en teori om kva det kan vere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tolker stillheten runt hovedspørsmål til at dette ikkje er en vanlig feil. Bra for alle andre med denne kassa, men ikkje like bra for meg :-(

Etter en kjøretur i helga (fruen bruker bilen til vanlig) ser eg at lyden kjem først runt 60-70km/t og ikkje 50 som eg skreiv tidligare, og det må litt meir enn flat vei til for å få lyden.

Ingen som tør prøve seg på ei diagnose?

Nokon som har teikning av denne kassa så eg kan studere kva deler som får belastning i 4.gir?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.