#1 Skrevet Januar 14, 2005 Var på vei hjem til mine foreldre. Syns bilen var litt rar på rattet. Skalv litt da jeg dro hjemmefra. 5 min hjemmefra begynner det å låte fra høyre front på bilen min. Føltes ut som felgen var på vei til å falle av.Stoppet i en busslomme og sjekket hele hjulet. Fant ikke noe som var løst. Prøvde å kjøre videre og da ble enda sterkere og hele bilen ristet og skalv. Til slutt sluttet den å dra fremover. Ringte NAF og stod en time ute og frøs. NAF mannen mente at det var drivakslingen som var røket. Noen som har noen kommentarer synspunkter. Har fått tilbud om en brukt til 7-800 kroner. Er vel ikke verst pris det. Bilen er nå hos Møller.Skal ringe de på mandag og høre hva som faktisk er røket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2005 kan vel virke som at det er drivakslingen ja... var sånn min golf var og.. den begynte med litt forsiktig napping når jeg svingte ene veien og ble bare værre og værre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...