Anbefalte innlegg

Har ein audi 82' 80 med 1B 3 forgasser og automatchoke. Av og til, når det er kaldt ute er motoren helt umulig å få til å på tomgang. Starter fint men går som ei gammal snekka. Må sitta å halda på gassen for at den ikkje skal stoppa. Når motoren er blitt sånn halvvarm og eg har gassa litt går den plutselig som normalt. Tenpluggane var nye i sommar og fordelarlokk + rotor er ca 1 år gammalt. Det er nesten alltid syl nr. 3 som ikkje er med når motoren er kald. : bh :

Ka kan vera problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første jeg kan tenke meg er enten forvarmeelementet som sitter i innsuget, under forgasseren, eller vokselementet på forgasseren, som styrer choken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fundert litt på det med vokselementet sjøl og men det er jo litt rart at det alltid er den 3 syl. som ikkje henger med?

Skulle jo kansjke tru det var tenninga, men då igjen skulle det vel kanskje vore sånn heile tida, ikkje berre mens motoren var kald.

Og det vokselementet; er det det som er i den "klokka" som det går kjølevatn innpå på forgassaren? Har du peiling på korleis eg kan finna ut om det virkar?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Målte forvarmeelementet i innsuget i dag. I boka står det at det skal vera mellom 0,25 og o,50 ohm. Eg fekk 1,2 ohm når eg målte. Då kan det kanskje vera det som er problemet då... Er vel tilfeldigvis ingen som her eit til salgs??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.