Hvor montere "pluggen" til Defa på Passat

Anbefalte innlegg

God morgen.

Skal få montert inn full Defa pakke med fjernkontroll i Passaten. Da blir det jo en liten kontakt i fronten.

Men får ikke bestemt meg hvor det ser penest ut å sette den.

Hva mener folket?

DSC01245 (Large).JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monter den i rillene i holderen i den plastgreia som sitter rundt tåkelysene, så slår du av tåkelysene, og alt blir bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monter den i rillene i holderen i den plastgreia som sitter rundt tåkelysene, så slår du av tåkelysene, og alt blir bra.

Andre som har montert den her? For det er jo hull rett igjennom i disse rillene. Brukes kanskje en brakett?

Slå av tåkelysene? Har du hørt slikt tull: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok min gjennom de rillene i nedre grill som faktisk er åpen og går inn til radiatoren der. Funket ganske bra :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok min gjennom de rillene i nedre grill som faktisk er åpen og går inn til radiatoren der. Funket ganske bra :)

Så den ligger løs, eller fått festet den mellom rillene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru den fast i rillene, enten oppe eller nede. Fulgte vel med skruer og muttere (med gummi)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skru den fast i rillene, enten oppe eller nede. Fulgte vel med skruer og muttere (med gummi)

Skal ikke montere selv. Men må passe på at jeg får kontakten der jeg vil ha den :)

Jeg satser på montering i rillene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier og sette den i Venstre tåkelys dekselet, det blir penest, kontakten sitter godt, og du kan bare kjøpe nytt deksel hvis du ønsker og demontere Defaen seinere.. Festes med en brakett som følger med i pakka..

Hvem skal montere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monter den i venstre eller høyre tåkelysdeksel å IKKE i selve fangeren.

Monterer du den direkte i fangeren, lager du ett h...... for oss som jobber på Møller Bil Skadesenter, hvis den fangeren skal skiftes en gang. Er fillen så "motgang" å demontere fangere av alle slags VAG med Defakontakt direkte i fangeren, frodi da må vi stresse med å finne enden av ledningen inni motoren en plass (typisk på baksiden inn mot torpedoveggen), for å få av fangeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten er det idioti å bore hull i fangeren når man heller kan lage et hull i et billig plastdeksel, som attpåtil er sort slik at kontakten knapt nok kommer til å synes. :)

BTW: Om du pleier å kjøre med det der av lys på håper jeg inderlig at du blir stoppet i kontroll og får med deg et forelegg på 2000,- videre på veien..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monter den i skiltet! Borr hull det N`en er på skiltet og sett kontakten der, blir bort imot usynlig... genialt:) så slipper du borre hull synlige steder på fangeren. bare et tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fungerer dårlig med plastskilter, da det kommer fukt inn mellom plastlagene og skiltet blir misfarget/ødelagt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skiltet som står på bilen ser nå ut til å vere av den "nye" gamletypen i alu... og det går fint:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.