#1 Skrevet November 13, 2009 God morgen. Skal få montert inn full Defa pakke med fjernkontroll i Passaten. Da blir det jo en liten kontakt i fronten. Men får ikke bestemt meg hvor det ser penest ut å sette den. Hva mener folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2009 Monter den i rillene i holderen i den plastgreia som sitter rundt tåkelysene, så slår du av tåkelysene, og alt blir bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2009 Monter den i rillene i holderen i den plastgreia som sitter rundt tåkelysene, så slår du av tåkelysene, og alt blir bra. Andre som har montert den her? For det er jo hull rett igjennom i disse rillene. Brukes kanskje en brakett? Slå av tåkelysene? Har du hørt slikt tull: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2009 Jeg tok min gjennom de rillene i nedre grill som faktisk er åpen og går inn til radiatoren der. Funket ganske bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2009 Jeg tok min gjennom de rillene i nedre grill som faktisk er åpen og går inn til radiatoren der. Funket ganske bra Så den ligger løs, eller fått festet den mellom rillene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2009 Skru den fast i rillene, enten oppe eller nede. Fulgte vel med skruer og muttere (med gummi) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 13, 2009 Skru den fast i rillene, enten oppe eller nede. Fulgte vel med skruer og muttere (med gummi) Skal ikke montere selv. Men må passe på at jeg får kontakten der jeg vil ha den Jeg satser på montering i rillene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 13, 2009 Pleier og sette den i Venstre tåkelys dekselet, det blir penest, kontakten sitter godt, og du kan bare kjøpe nytt deksel hvis du ønsker og demontere Defaen seinere.. Festes med en brakett som følger med i pakka.. Hvem skal montere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 13, 2009 Monter den i venstre eller høyre tåkelysdeksel å IKKE i selve fangeren. Monterer du den direkte i fangeren, lager du ett h...... for oss som jobber på Møller Bil Skadesenter, hvis den fangeren skal skiftes en gang. Er fillen så "motgang" å demontere fangere av alle slags VAG med Defakontakt direkte i fangeren, frodi da må vi stresse med å finne enden av ledningen inni motoren en plass (typisk på baksiden inn mot torpedoveggen), for å få av fangeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 13, 2009 Dessuten er det idioti å bore hull i fangeren når man heller kan lage et hull i et billig plastdeksel, som attpåtil er sort slik at kontakten knapt nok kommer til å synes. BTW: Om du pleier å kjøre med det der av lys på håper jeg inderlig at du blir stoppet i kontroll og får med deg et forelegg på 2000,- videre på veien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 13, 2009 Monter den i skiltet! Borr hull det N`en er på skiltet og sett kontakten der, blir bort imot usynlig... genialt:) så slipper du borre hull synlige steder på fangeren. bare et tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 13, 2009 Fungerer dårlig med plastskilter, da det kommer fukt inn mellom plastlagene og skiltet blir misfarget/ødelagt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 13, 2009 det skiltet som står på bilen ser nå ut til å vere av den "nye" gamletypen i alu... og det går fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...