#1 Skrevet November 13, 2009 Lurer på om noen har byttet den pæra som sitter under speilfestet på Golf V? Vil gjerne vite hvordan, og om man kan sette inn LED (m/ motstand vil jeg tro) her? Det er altså ikke blinklyset det er snakk om, en det lyset som er inkludert i coming/leaving home funskjonen. Som takk skal jeg være så snill at jeg lager en DIY på hvordan man bytter blinklysene i ettermiddag når speil nr. 2 står for tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2009 Fant svaret selv når jeg byttet speilkåper og blinkers. Man bare dytter speilet så langt fremover det går. Da ser man en T10 (torx). Skrur ut denne og lirker ut hele lyset. Så da gjenstår bare å forsøke seg på et pæreskift :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2009 Jeg har problem med at venstre blinklys er veldig svakt i forhold til høyre blinklys. Golf 5. Så skal prøve og se om jeg får åpne speilet og "rengjøre" eller sjekke hva som er galt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...