#1 Skrevet November 13, 2009 heisan. Noen som veit hva som kan være problemer eller årsaken til min Touran 2006 2.0TDi 140 hk med dsg kasse ikke går over 90 km/t? Jeg hadde den på verksted her om dagen for å bytte over fra senkesett til orginalt understell... Jeg så at de faktisk hadde ute drivaksling... så om de rett og slett har kødda det til.. Noen som erfaring her?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2009 Man klarer å bytte fjører uten å løsne drivaksel. Noen foretrekker å løsne akselen ytterst for å komme til fjørbeinet bedre, men med litt erfaring skulle man slippe å gjøre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2009 Ja enig. Jeg har heller aldri sett noen bruke så lang tid og styre så mye for å sette på noen fjærer og dempere. . Men cluet er at bilen går helt elendig nå.. er det noen følere de kan ha kommet borti? eller prøvde bilen idag igjen når jeg skulle levere den tilbake til versktedet.. klarte å dra den opp i 100kmt ganske greit. så skulle jeg prøve å trøkke gassen full pedal.. så girer den ned.. men det er akkuratt som noe butter i mot. Nesten som ei sperre.. og etter det så gikk den såvidt 80kmt.. nesten ikke noe drag i bilen i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 13, 2009 Den går i nødmodus,Kan være di har klart å nappe av en vakum slange eller noe. Kjør en diagnose på bilen. Stopp bilen og start den på nytt så går den som normat til den kutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 13, 2009 (endret) Konge. Ja jeg satt akkuratt å googla litt. ja.. de har sikkert klart å nappe av en føler/vakumslange ja. Krysser fingrene for dette. Føler at turboen ikke slår inne eller det er som om det er 50 hk i bilen... Men kommer tilbake når jeg veit mer Men kom gjerne med flere tips. Men ja den går som normalt når jeg har startet den på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...