Anbefalte innlegg

Hei,

 

2 spørsmål om min A4 B7:

 

1: Plages (som mange andre?) med blinking fra xenonlyktene. Lykten på førersiden kan blinke/flimre, og slå seg av i opptil et halvt sekund før den kommer på igjen. Skjer med ujevne mellomrom. Men dersom jeg da slår over til parklys og tilbake til Xenon (noen ganger må jeg gjøre det et par ganger), så funker den helt fint. Spørsmålet er da om det er tenner/ballast(?) som holder på å ta kvelden, eller er det pæra?

 

2. Plutselig funker det ikke å senke vinduet på førersiden med "et klikk" på knappen. Må holde den inne helt til vinduet er nede. Det funker derimot å heve vinduet med et klikk. Begge deler funker på passasjersiden. Feil på bryteren?

 

Mvh

 

Kato

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri hatt problem med lyktene.

 

Vinduet ditt vil jeg tippe oppfører seg slik pga at det en gang har kommet litt for mye regn inn på de knappene slik at det nå eirer på kontaktene inne i knappen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme skjedde med min b7...byttet pærer og problemet ble borte;?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem med mitt vidu,da var det kommet en ørliten treflis nedi bryteren.

Så det er sikkert noe dritt som har havnet nedi den..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinduet fungerte plutselig igjen i dag, så mulig det har vært noe dritt nedi der ja.

 

Får satse på å bytte pærer først, ballasten koster vel endel mere vil jeg tippe. Møller skulle ha 3502kr (uten klubbrabatt) for å bytte 1 pære, og da kostet pæren 1808kr. Tror jeg satser på å gjøre jobben selv :)

 

Forresten, bør man bytte begge pærene samtidig når man først bytter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og God Jul !!

Har samme problem på min B7 med Bi-xenon.

Vet du hvor mye som må demonteres for å bytte pærer?

Hva heter pærene eg trenger?

Mvh

Terje Haugen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har byttet xenon pærer på en slik bil og det var ikke noe hokus pokus bortsett ifra det var trangt.

På den bilen er det D1s pærer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !!

Takker for raskt svar.

Er det ingen demontering av lykter/fanger for å bytte pærene?

Mvh

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei !!

Takker for raskt svar.

Er det ingen demontering av lykter/fanger for å bytte pærene?

Mvh

Terje

 

Demonterte ikke hverken fanger eller lampe selv nei. Men det var trangt. Eneste var luftkanalen til luftfiltret som måtte fjernes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen !!

Takker for rask info.

Da må eg finne noen som selger D1S pærer til fornuftig pris.

Kunne tenke meg å vite hvor mange kelvin og watt originalpærene er?.

Noen som vet?

Mvh

Terje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine pærer hos dioder.no...veldig fornøyd med de og en veldig bra pris.....originalt sitter 4300k,men jeg bytta til 6000k...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være litt obs på at høyere Kelvin gir mindre lux.... Altså er det mindre lys i 6000k en 4300k med samme effekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.