Anbefalte innlegg

har ein 07mod passat highline med orginal tillegs varmer men kunne tenkt meg å kunne kjørt denne manuelt med klokke eller fjernkontroll, er det noen som har bygd det om? går det an å ka vil det ev koste meg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke priser på "gjør det selv". Bosch serviceverksted og Møller tar ca 15000kr med fjernkontroll og ca 12000kr med tidsur.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller Hamar har akkurat hatt kampanje på utbygging. Det var 10.000,- Vet ikke om det kanskje gjelder Møller over hele landet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne tråden, hvis det er greit?

Jeg har original parkeringsvarmer som programmeres med et lite ratt i midtkonsollen, i min A4 B6 diesel.

Kunne godt tenkt meg fjernstyring på denne, da det blir litt mer fleksibelt å starte varmeren en halvtime før jeg skal hjem fra jobb.

Noen som vet hva som skal til (og hva det koster) å bygge om til fjernstyring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne tråden, hvis det er greit?

Jeg har original parkeringsvarmer som programmeres med et lite ratt i midtkonsollen, i min A4 B6 diesel.

Kunne godt tenkt meg fjernstyring på denne, da det blir litt mer fleksibelt å starte varmeren en halvtime før jeg skal hjem fra jobb.

Noen som vet hva som skal til (og hva det koster) å bygge om til fjernstyring?

Tror dessverre det ikke finnes noen ettermarkedskit på denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.