#1 Skrevet November 13, 2009 har ein 07mod passat highline med orginal tillegs varmer men kunne tenkt meg å kunne kjørt denne manuelt med klokke eller fjernkontroll, er det noen som har bygd det om? går det an å ka vil det ev koste meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2009 Vet ikke priser på "gjør det selv". Bosch serviceverksted og Møller tar ca 15000kr med fjernkontroll og ca 12000kr med tidsur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2009 Møller Hamar har akkurat hatt kampanje på utbygging. Det var 10.000,- Vet ikke om det kanskje gjelder Møller over hele landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2009 Henger meg på denne tråden, hvis det er greit? Jeg har original parkeringsvarmer som programmeres med et lite ratt i midtkonsollen, i min A4 B6 diesel. Kunne godt tenkt meg fjernstyring på denne, da det blir litt mer fleksibelt å starte varmeren en halvtime før jeg skal hjem fra jobb. Noen som vet hva som skal til (og hva det koster) å bygge om til fjernstyring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2009 Henger meg på denne tråden, hvis det er greit? Jeg har original parkeringsvarmer som programmeres med et lite ratt i midtkonsollen, i min A4 B6 diesel. Kunne godt tenkt meg fjernstyring på denne, da det blir litt mer fleksibelt å starte varmeren en halvtime før jeg skal hjem fra jobb. Noen som vet hva som skal til (og hva det koster) å bygge om til fjernstyring? Tror dessverre det ikke finnes noen ettermarkedskit på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...