#1 Skrevet November 13, 2009 Heisann. Kjøpte meg brukte rails hos en fyr her i fjor. Viste seg at han ikke gadd å sende med festebolter og pakninger, så jeg ringte Møller og bestillte det som skulle være nødvendig. I dag fikk jeg telefon fra Møller, de hadde fått melding fra Tyskland om at monteringssettet var gått ut av produksjon. Kan derfor ikke skaffes. FOKK! Noen som kan hjelpe meg? For ordens skyld: Dette er en A6 -C4 avant som aldri har hatt rails. Railsa jeg har skaffa meg er blanke (børsta aluminium tror jeg) -Forstod på Møller at det var forskjell på monteringssettet for blanke og sorte rails. Kan ikke helt forstå det skal være forskjell på disse settene for railsa er vel helt like bortsett fra fargen, og monteringssettet trodde jeg ikke var synlig bortsett fra pakningene? Kjempe takknemlig hvis noen kan hjelpe meg. Mvh. Trond:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 13, 2009 du får garantert kjøpt brukt med noen vel.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 13, 2009 du får garantert kjøpt brukt med noen vel.. ? Håper d. Litt drit å ikke ha rails på bilen. Synes det tar seg ut + at det er praktisk i mange tilfeller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2009 Du kan prøve å ringe Quattroco. De har klart å skaffe deler fra tyskland som Møller sier at de ikke klarer for meg tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2009 Mangler en gummipakning til rails selv. Møller kunne ikke skaffe lenger. Lite lysten på å kjøpe et helt sett med rails fordi en pakning mangler. Rop ut hvis noen kommer over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2009 Dette finner du jo på høggern. Står x-antall slike biler på huggeriet m/pakninger og tilbehør. Har hentet dette ved flere anledninger. Slike bolter som skrues til festene under henter du på din lokale maskinforretning, 12.9kvalitet Sikkert noen her inne som også har slike deler evnt.delebiler. Pakningene er lik såvidt meg bekjent og utprøvd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...