Anbefalte innlegg

Bilen er ikke noe pen, men en trist skjebne for verdens råeste superbil er det uansett:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligheten til å skaffe seg sjeldne felger nå! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan virkelig ikke fatte at man bare lar en sånn bil ''forfalle''

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

leste ett sted (husker ikke hvor akkurat nå) at det var saltvann bilen havna i derav ingenting fungere lenger.

det elektriske kortslutta og det som ikke ruster korroderer, dvs. alt må vist byttes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fyttigrisen tenk på reparasjonskostnadene, må ha vert ett smertefult valg for forsikringsselskapet å kondemnere den, hvis den i det hele tatt var forsikret då :)

Men jeg må si at jeg synes de er rå på sin helt særegne måte- og så pumper det jo litt vag blod i de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skulle absolutt hatt de stolene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vell vært fin motor i golfen min dette? Sette på noen forgassere så er det vell bare å putt'n inn? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, bare å putte motoren i bilen (ja, inni bilen, that is), så gjør du som Mr. Bean en gang gjorde så du får kjørt bilen også:D

 

article-0-067F420E000005DC-402_634x673.j

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle heller ha putta inn en skikkelig bigblock Chevy 502 Crate engine i den Veyronen! Da kunne man kutta ut all den avanserte elektronikken også, og fått bilen kjørbar igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke vært så farlig med at nøkla mangla heller da , blitt rattlås-racing uansett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yay 4 mnd bump!

 

Soo??

Hadde vært kult å visst hva som skjedde videre, hva dem som kjøpte den gjorde med den osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Soo??

Hadde vært kult å visst hva som skjedde videre, hva dem som kjøpte den gjorde med den osv..

 

LMGTFY

 

Google 1

 

Google 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for linkene, neste gang så kopierer du teksten og bildene så jeg slipper å trykke på linkene ;)!

Vel det var jo mye artig info der, men stod jo ingenting om hva som skjedde med bilen da, annet enn at den skulle selges..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det som jeg klarte å lete opp på ett par min. Kan godt hende det ligger noe mer info ute.

LMGTFY er jo så gøy ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det som jeg klarte å lete opp på ett par min. Kan godt hende det ligger noe mer info ute.

LMGTFY er jo så gøy ;)

 

Skal huske på det neste gang du lurer på noe på forumet. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.