#26 Skrevet Mars 24, 2011 Bilen er ikke noe pen, men en trist skjebne for verdens råeste superbil er det uansett:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 24, 2011 Muligheten til å skaffe seg sjeldne felger nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 24, 2011 Kan virkelig ikke fatte at man bare lar en sånn bil ''forfalle'' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 25, 2011 leste ett sted (husker ikke hvor akkurat nå) at det var saltvann bilen havna i derav ingenting fungere lenger. det elektriske kortslutta og det som ikke ruster korroderer, dvs. alt må vist byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 25, 2011 fyttigrisen tenk på reparasjonskostnadene, må ha vert ett smertefult valg for forsikringsselskapet å kondemnere den, hvis den i det hele tatt var forsikret då Men jeg må si at jeg synes de er rå på sin helt særegne måte- og så pumper det jo litt vag blod i de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 5, 2011 skulle absolutt hatt de stolene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 5, 2011 Hadde vell vært fin motor i golfen min dette? Sette på noen forgassere så er det vell bare å putt'n inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 6, 2011 Jada, bare å putte motoren i bilen (ja, inni bilen, that is), så gjør du som Mr. Bean en gang gjorde så du får kjørt bilen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 6, 2011 Skulle heller ha putta inn en skikkelig bigblock Chevy 502 Crate engine i den Veyronen! Da kunne man kutta ut all den avanserte elektronikken også, og fått bilen kjørbar igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 9, 2012 Hadde ikke vært så farlig med at nøkla mangla heller da , blitt rattlås-racing uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 9, 2012 Yay 4 mnd bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 23, 2012 Yay 4 mnd bump! Soo?? Hadde vært kult å visst hva som skjedde videre, hva dem som kjøpte den gjorde med den osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 25, 2012 Soo?? Hadde vært kult å visst hva som skjedde videre, hva dem som kjøpte den gjorde med den osv.. LMGTFY Google 1 Google 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 27, 2012 Takk for linkene, neste gang så kopierer du teksten og bildene så jeg slipper å trykke på linkene ! Vel det var jo mye artig info der, men stod jo ingenting om hva som skjedde med bilen da, annet enn at den skulle selges.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 27, 2012 Det er det som jeg klarte å lete opp på ett par min. Kan godt hende det ligger noe mer info ute. LMGTFY er jo så gøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 27, 2012 (endret) Det er det som jeg klarte å lete opp på ett par min. Kan godt hende det ligger noe mer info ute.LMGTFY er jo så gøy Skal huske på det neste gang du lurer på noe på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...