#1 Skrevet November 14, 2009 Når jeg kjøpte golfen fikk jeg med alarm, som "aldri" har vært i bruk i følge selger. Men kan jeg på noen måte bruke denne? Fikk med fjernkontroll men ikke noe koder. Eller må jeg rett og slett kjøpe ny? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2009 Original eller Defa, eller noe annet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2009 Er en defa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2009 Så lenge alarmen er komplett og fjernkontrollen kommuniserer med alarmhjernen er nok alt i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2009 Ifølge selger så skal alarmen være komplett. Men om alarmen går, må man ikke ha noe kodegreier for at ikke startsperra skal slå seg ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 17, 2009 Kun hvis du ikke kan slå den av med fjernkontrollen, uansett så er startsperren på Defa latterlig enkel å fjerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 17, 2009 det skal stå et serienummer bakpå alarmboksen som er under dashen (burde i det minste sitte under dashen) skriv ned denne og ta med til en lokal defa forhandler så skal du kunne få defa alarm koden du trenger for å kode opp igjen fjernkontroller og evt skru av alarm hvis den går og du har feks tomt for batteri. Skaff deg samtidig en skikkelig bruksanvisning på alarm boksen din. Er som oftest en del finurlige ting du kan gjøre med de. Med litt koding får du en litt annen alarm lyd også så du kan skille deg ut fra mengden. Greit å høre om det er din bil alarmen går på eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 17, 2009 Av en ellen annen grunn, så sitter boksen i motorrommet. Og bruksanvisningen følger med, om jeg ikke tar helt feil. Men da er det hvertfall muligheter for å bruke den som sitter. Hvor mange fjernkontroller følger med? Og er det mulighet for å koble dette sammen med (fjernstyrt) sentrallås? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2009 den tåler ikke vann hvis det er av den "normale" typen. Men er nok mulig du har en av de eldre typene hvor alarmtuta og styringsboks sitter sammen. Følger som regel med 2 fjernkontroller men du kan kjøpe flere og kode de om til systemet og bruke så mange du ønsker. Sentrallås kan kobles inn på systemet ja men da må du som regel ha en ekstra kobling eller hvis den er der må den kobles til. Se installasjonsveiledning for det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...