koble ut 2 av parkerings sensorene forran?

Anbefalte innlegg

Etter at jeg monterte ekstralys på allroaden piper parksensoren forran., hele tiden når jeg har den i revers. tipper det er for at parkerings sensorene ser ekstralysene. kan man koble ut di 2 parkerings sensorene i midten og kun benytte dem 2 ytterst?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at jeg monterte ekstralys på allroaden piper parksensoren forran., hele tiden når jeg har den i revers. tipper det er for at parkerings sensorene ser ekstralysene. kan man koble ut di 2 parkerings sensorene i midten og kun benytte dem 2 ytterst?

Ja det tror jeg du kan gjøre. Jobber som mekaniker (MB), og dette er ofte ett problem på varebiler som har lysbøyler/ekstralys i fronten. Har vært mye kreative løsninger på dette,men enkleste er å koble signal-ledningen til sensorene i midten sammen med de ytre. Hvis du bare kobler de ut får du feilkode på de,og da piper de hele tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.