#1 Skrevet November 14, 2009 Etter at jeg monterte ekstralys på allroaden piper parksensoren forran., hele tiden når jeg har den i revers. tipper det er for at parkerings sensorene ser ekstralysene. kan man koble ut di 2 parkerings sensorene i midten og kun benytte dem 2 ytterst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2009 Etter at jeg monterte ekstralys på allroaden piper parksensoren forran., hele tiden når jeg har den i revers. tipper det er for at parkerings sensorene ser ekstralysene. kan man koble ut di 2 parkerings sensorene i midten og kun benytte dem 2 ytterst? Ja det tror jeg du kan gjøre. Jobber som mekaniker (MB), og dette er ofte ett problem på varebiler som har lysbøyler/ekstralys i fronten. Har vært mye kreative løsninger på dette,men enkleste er å koble signal-ledningen til sensorene i midten sammen med de ytre. Hvis du bare kobler de ut får du feilkode på de,og da piper de hele tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...