#1 Skrevet November 14, 2009 Hei. Både min og gamlingens automatiserte girkasser har spist ryggelysbryterne sine.. Noen her som vet hvor denne bryteren er? Surt nå i mørket uten ryggelys Håper på svar, dette må jo noen vite om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 14, 2009 sikker på at det ikke er overføringa fra bil til bakdør/bakluke? Jeg mista mine ryggelys og da var det overføringa, standard feil på c4 så regner nesten med du har sjekka der.. PS! er du interesert i bomba si fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 14, 2009 Hehe, bomba ja, se PM om den Ja, det er ikke strøm i skjermen der ledningene tar turen opp til luka, er klar over det problemet.. Får opp brake light switch på vagcom og.. (vet ikke om den har sammenheng m ryggelysa jeg, den er jo til bremselysa, som fungerer, men... Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 14, 2009 Jeg kan ikke hjelpe, men kansje du kan Vet du hvor ryggelysbryteren sitter på manuell gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 14, 2009 hehehe, det vet jeg faktisk ikke, har sånn kasse som jeg ikke trenger å ta ut i sedanen jeg vet du Men, har en kamerat som sikkert vet det, spør han i morgen jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 14, 2009 er jo bare og ta ut gimmi'en og sjekke om ledningene er av/smeltet, tar ca 1-2 minutter:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 14, 2009 joda, har målt da vet du det kommer ikke strøm engang ved bakskjermen som nevnt (har sjekket der og da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2009 Ryggelys bryteren sitter i multifunksjons bryteren som styrer alt på kassa. På manuell sitter den på høyre siden litt høyt opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 16, 2009 Så på AKTE at den ligger like bak venstre drivaksel, sjekker det ut, og hiver inn svaret her etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...