#1 Skrevet November 15, 2009 (endret) Skruen til skiltlyset på A4 avant er litt avrundet så jeg får den ikke ut.. Noen tips..Vanskelig å borre en ut da jeg ikke kommer til helt.. Fikk demonstrert en diamant pasta for 10-15 år siden som gjorde at skrujernet fikk veldig godt tak i skruen fordet om det var litt avrundet,var små 3kantat korn eller noe i den..noen som vet om den er å få noen plass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2009 Skruen til skiltlyset på A4 avant er litt avrundet så jeg får den ikke ut..Noen tips..Vanskelig å borre en ut da jeg ikke kommer til helt.. Fikk demonstrert en pasta for 10-15 år siden som gjorde at skrujernet fikk veldig godt tak i skruen fordet om det var litt avrundet,var små 3kantat korn eller noe i den..noen som vet om den er å få noen plass? Diamantpasta du tenker på? prøv wurth eller tess. Vanskelig med slike skruer ja hvis du ikke kan borre. Spørs om du må knuse glasset å bruke en tang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2009 Enkleste er å dra å handle deg en ny lampe som ikke koster en dritt omtrent, for deretter å "knuse" lampa rundt skruen. Så bruker du en visegrip tang til å skru ut skruen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2009 Jeg anbefaler også den til Würth. Tror den heter Screwgrab, liten hvit tube. Funker bra den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2009 vet relekta hadde noe som vi kalte for diamantstøv,funket jo kjempebra,fikk jo tak med ei gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 15, 2009 har vært borti å rett og slett sveise fast en stang av et slag i ødelagte bolter. Krever en stødig hånd og et lettilgjengelig sveiseapparat for å lønne seg, men det er da et alternativ hvis alt annet feiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 15, 2009 Tror det blir til at jeg knuser den,når jeg ser nærmere etter så ser det ut som den er rustet inni der så den må byttes uansett. Den andre ser helt blank å fin ut fra utsiden.. Tror jeg hadde hatt problemer med å sveise noe på den lille skruen uten å smelte alt mulig rundt der til tross for at jeg har tig tilgjenglig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 15, 2009 hei. Bruk en multidrill og lag en stripe over skruven slik at du kan bruke en flatjern,funket til meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 15, 2009 hei.Bruk en multidrill og lag en stripe over skruven slik at du kan bruke en flatjern,funket til meg. samme gjorde jeg, brukte dremel og lagde en stripe og så flatt skrujern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 15, 2009 Skruen er nedfelt i "glasset" så det blir ødelagt på den måten,så da er det like greit å knuse det... Problemet er at du ikke får skrujernet loddrett på skruen fordet om skilt og skilt rammen fjernes. Idiotisk laget... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 15, 2009 Hvis du alikevel tenker på å knuse glasset, kan ko kanskje slagskrujern være verdt ett forsøk, sålenge det skruen står i tåler det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 15, 2009 Er vel 2mm skrue så jeg tviler på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 15, 2009 Hvis den er rusten er det ikke tvil:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 16, 2009 Fant ScrewGrab her http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=400084147665&ssPageName=ADME:X:RTQ:GB:1123 Når det gjelder frakt til norge så fikk jeg dette svaret av selger: Hi there yes just add an extra £1.00 to cover the international postage cost thank you Kan det stemme at den koster godt over 100 lappen her hjemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 17, 2009 fant et sted i hvor den kostet 173 kr, sikkert uten moms. Så noen blir rike................. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 18, 2009 bruk en 1/4" skralle og et stjernebits som passer så får du skikkelig tak på skruen, om den ikke er helt rund allerede. Viktig å holde press på skralla når en skrur så en får trykk på skruen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 18, 2009 Hadde samme problem på min B6 avant, klarte å pirke ut skruene til slutt. Kjøpte et par nye glass med skruer til 220,- inkludert VACN rabatt hos Møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 18, 2009 Plukka ut det gamle glasset og satte i nytt.Gikk fint det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 18, 2009 kommer du ikke til skruen fra inni luka da? hadde dette problemet på en volvo å der kom jeg til skruen innenfra slik at jeg kunne bruke rustløser å tang for å få den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 18, 2009 Selve aluminiumsenheten som skiltlampene, mikrobryteren samt låsesylinderen sitter i koster ca 600kr ny hos Møller, pluss ca 90kr per skiltlys.. Må bytte det selv på min nå da jeg liker at ting er i strøken tilstand, tenkte det var like greit å spre knowledge'n:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...