#1 Skrevet Januar 15, 2005 Noken som gid å lage ein tegning som viser kor den meste effektive plassen som er å plassere resirkventil. Er ikkje heilt sikker, men treng det til ombygginga av motoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 15, 2005 Nermest mulig innsuget er den beste plassen men om det er den mest praktiske er jo en annen sak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 15, 2005 Eg har skjønt det ja, men skulle gjerne hatt ein enkel tegning på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 15, 2005 Meget enkel og amatørmessig tegning i paint! Men sjønner vel hva jeg mener! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2005 ikke resirk. men her ser du plassering nærmest innsuget.. Det har jeg gjort på min oxo... Funker bra det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2005 Meget enkel og amatørmessig tegning i paint! Men sjønner vel hva jeg mener! Takk ska du ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 15, 2005 fant en bra en her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...