#1 Skrevet November 15, 2009 (endret) Som topic sier, den stopper av og til når eg trykker inn clutchen, men triller eg den igang igjen rett etter den stopper så går det bra.. har stilt tenningen på bilen. hva kan dette være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2009 noen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2009 Den går ikke på tomgang mener du? Eller stopper den helt og vil ikke starte igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 17, 2009 Den går ikke på tomgang mener du? Eller stopper den helt og vil ikke starte igjen... jo, går av og til fint, men av og til fjusker den når en gir gass, og somm tider når en trykker inn clutchen så stopper den, men den startet med en gang igjen.. og da funker den fint ei lita stund igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2009 en kompis hadde samme problemet med 100 2.6 V6. der var det bensinpompa som ikke leverte nok trykk, så han måtte bytte pompa. etter det så fungerte det helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2009 Tomgangsregulator? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2009 vacumlekkasje? Prøv med litt startgass rundt diverse slanger i motorommet, hvis du har en betydelig lekkasje ett sted vil motoren reagere på startgassen der den suger inn. Hadde samme problemet på en 90 quatro en gang i tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...