#1 Skrevet November 15, 2009 Var ikke mye imponert over frammøtet på forrige lokallagstreff. 5 biler er ikke representativt for Bergen lokallag. Skjerpings fokens. Møt opp på lokallagstreffet tirsdag. Kl 1900. Enten utenfor storcash eller under broen. Kommer litt an på været. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2009 Er jo selvfølgelig veldig passende å si at jeg ikke kommer på tirsdag, hehehe:p MEN jeg har gyldig grunn: hustitting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2009 kommer heller ikke, er på sjøen og kommer ikke hjem før onsdag.. men er klar til neste gang da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2009 Er jo selvfølgelig veldig passende å si at jeg ikke kommer på tirsdag, hehehe:p MEN jeg har gyldig grunn: hustitting. Ikke god nok grunn Lance........ Stiller om rallyen vil gå så langt.... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2009 Stiller om rallyen vil gå så langt.... hehe Plukk meg opp på veien da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 16, 2009 kommer jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2009 Hahahaha Tommy, du må bare være grei, ellers får du ikke bildene dine!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2009 Eg trenger bil som går lengre en 1km før det stopper og komme meg hjem fra sjøen så eg får komme neste gang viss den går;): ja: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 17, 2009 Aldri vært med på treff før så skulle nesten kommet ned en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 17, 2009 kommer jeg også Hadde ikke gidde å lufte A4èn litt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 17, 2009 Någen som kan ta me et voltmeter? Må få teste koffor tåkelysene mine ikje virke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 17, 2009 Den som kjeftet kan desverre ikke komme. Jeg skal på noe skolegreier med min sønn... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 17, 2009 Hadde ikke gidde å lufte A4èn litt da? Tja, får se om jeg får start på traktoren da:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 17, 2009 (endret) Var ikke mye imponert over frammøtet på forrige lokallagstreff. 5 biler er ikke representativt for Bergen lokallag. Skjerpings fokens. Møt opp på lokallagstreffet tirsdag. Kl 1900. Enten utenfor storcash eller under broen. Kommer litt an på været. Den som kjeftet kan desverre ikke komme. Jeg skal på noe skolegreier med min sønn... Her har vi Christer: : bråk :: bråk : Også havner han her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 17, 2009 har ikke passende bil til å komme med og ble tvingt av dama til å hjelpe hun kjøpe sko -.- hva fan vet jeg om damesko ffs ender sikkert opp med at jeg enten sier at alle var stygge elller fine og gjør det bare værre kos dere da kunne gjerne tatt med voltmeter da Ander men ser ikk ut som jeg kommer desværre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 17, 2009 Tar turen innom jeg og. Någen som kan ta me et voltmeter? Må få teste koffor tåkelysene mine ikje virke Skal se om jeg ikke husker å ta med et. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 17, 2009 Va jo ikje allverdens oppmøte i dag heller... 5 biler i dag og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 18, 2009 Va jo ikje allverdens oppmøte i dag heller... 5 biler i dag og. var vell 6, men ikke det store oppmøte akk, men kebaben smakte no som vanlig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 18, 2009 var vell 6, men ikke det store oppmøte akk, men kebaben smakte no som vanlig bra. Jepp, skuffer aldri den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...