hvordan går det med godkjenning av felger når orginal ET ikke står i vognkortet?

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var mulig å godkjenne felgene mine på rallyen, men org ET står jo ikke i vognkortet.

Hvordan kan da biltilsynet bevise at jeg eventuelt har feil ET da? Eller blir det mitt problem å skaffe papirer på hva som er org til bilen?

Rallyen er også regga som 4 seter med fremhjulsdrift, så biltilsynkara har tydeligvis hatt en god dag på jobben da de laget dette vognkortet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da trenger du ett papir i fra møller som forteller at dette ET går til din bil, trur jeg i allefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også de har en oversikt over ET. Hadde i allefall det når jeg godkjente senk og felger på min gamle mazda.

Ellers kan du be om en utskrift fra møllers system som forteller hva ET er i utgangspunktet på bilen din (såfremt at felgene er innenfor +/-7mm pr side av originalt - da du ellers sier at de er utenfor kravet ;) )

Dersom du har TÜV på felgene, kan det jo stå der om de passer også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.