Hvordan få fjernet "svart tjukt lim"

Anbefalte innlegg

Hei, fikk orginal vingen min demontert, men møller gjorde ikke en så alt for god jobb når det kom til å fjerne limen, noen som har en god metode på å få dette utført? det er sånn svart lim (minner om vinduslim) tjukk og litt elastisk... må jo være en eller annen måte å få denne fjernet på uten å ødelegge lakken?

 

Noen som vet hvordan det gjøres og som har gjort det før? noen steder er den skikkelig tjukk andre steder er den mine tjukk.. er det eventuelt noen spesial verktøy jeg må bruke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Levér bilen tilbake og be DE fjerne limen! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, kan jeg kreve det da? Men om de ikke ville gjøre det da og jeg må gjøre det? how to?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha lest i en annen tråd at du betalte brukbart med penger for å få den fjernet? Isåfall burde du kunne ta den inn og be dem om å gjøre jobben skikkelig.

 

Hvis ikke kan du få av lim effektivt med "gummirondell", f.eks. Husker ikke det riktige navnet, men det er iallefall en rondell av gummi som kan settes elverktøy som vinkelsliper. Funker knall på limrester.

 

Edit: fant på Biltema. Ikke helt som den jeg har brukt tidligere, men skal gjøre samme nytten:

http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=88296

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

payet 2.440 kr for å få den fjernet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville iallefall tatt med bilen tilbake og hørt med dem før jeg hadde satt i gang selv. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du betalte såppas for å få den fjærnet kunne de godt gjort en god jobb.... ville klaga på de, de har forresten mest sansynlig sånn til å fjærne det med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

payet 2.440 kr for å få den fjernet...

 

Betalte du virkelig 2440kr for å få fjernet en takvinge??? Blir som å sette fyr på 2000kr det...: eek :

 

Lever inn bilen og be di gjøre jobben sin skikkelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nja, har snakket med lakk firma, må uansett sparkle igjen 4 hull og borre 4 nye, og da må det pusses ned, så de tar hele jobben. men skal ta en telefon til Møller og snakke til de. Er jo forsåvidt enig med dere at de burde gjort en ordentlig jobb.

 

Har time på lakk 09.12. koster vel meg 12 flak for å få lakket oppigjen bagasjeromsluken og vinge samt noe små skader her og der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.