hjelp til koder i acpanel a4

Anbefalte innlegg

hei skulle for morroskyld sette på det digitale speedometeret i ac displayet. Men før jeg kom så langt skjedde det noe som førte til at jeg klarte og trykke på noe så det ble farenheit isteden for grader. Noen som vet hvordan jeg får tilbake gradene? Gjelder facelift displayet i en b5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet? (hilsen marius) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Accessing On-Board Diagnostic codes

Press and hold the recirculation button. Then press the manual flow control up arrow. You should see a 1c. Press the temperature up ("+") or down ("-") buttons to select a code number. Then press the recirculation button again. The value should display. Press the temperature up or down button again to display another code.

Changing Degree Temperature Display

Press and hold the recirculation button. Then press the temperature up ("+") button to switch between degrees Celsius & Fahrenheit on the Climate Control Temperature and Instrument Panel Outside Temperature displays.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.