#1 Skrevet November 16, 2009 (endret) hei skulle for morroskyld sette på det digitale speedometeret i ac displayet. Men før jeg kom så langt skjedde det noe som førte til at jeg klarte og trykke på noe så det ble farenheit isteden for grader. Noen som vet hvordan jeg får tilbake gradene? Gjelder facelift displayet i en b5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2009 Noen som vet? (hilsen marius) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2009 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2009 Accessing On-Board Diagnostic codes Press and hold the recirculation button. Then press the manual flow control up arrow. You should see a 1c. Press the temperature up ("+") or down ("-") buttons to select a code number. Then press the recirculation button again. The value should display. Press the temperature up or down button again to display another code. Changing Degree Temperature Display Press and hold the recirculation button. Then press the temperature up ("+") button to switch between degrees Celsius & Fahrenheit on the Climate Control Temperature and Instrument Panel Outside Temperature displays. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...