#1 Skrevet November 16, 2009 Morn, Som topic, så har det begynt å flasse litt lakk fra Go Golfen, samt noe steinsprut på panser. Så derfor spør jeg dere som er litt mer proff enn meg Hva bør/MÅ jeg gjøre for å forbedre/fikse dette? Slenger med noen uklare bilder tatt under vasking.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 17, 2009 Ingen..? Hva med å pusse ned med fint sandpapir, så all overflatisk rust kommer bort, også bruke lakkstift? (Med rett lakk kode i forhold til bilen ofc) Muligens et elendig forslag men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2009 sandblås, grunne/ fin sparkel så fyller så lakk. evt lever den på et karroseri verksted og få di til å utbedre det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 17, 2009 sandblås, grunne/ fin sparkel så fyller så lakk. evt lever den på et karroseri verksted og få di til å utbedre det. ikke grunning før sparkel vel.... men enig i resten,,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2009 ikke grunning før sparkel vel.... men enig i resten,,,, sparkel rett på metall er vel ikke helt lurt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 18, 2009 evt lever den på et karroseri verksted og få di til å utbedre det. Likte den Takker for svar, får se hva det blir til. Har ihvertfall en pekepinn på hva jeg må gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2009 sparkel rett på metall er vel ikke helt lurt. . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2009 sparkel rett på metall er vel ikke helt lurt. det har ingenting og si om du sparkler rett på metall. hilsen lakkerer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...